«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

Κυριακή 11 Μαρτίου 2018

8 Μάρτη 2018. Ώρα 14:15












Βράχος ακλόνητος
Απ’ την Αρμύρα σκληραγωγημένος
Απ’ την άδικη μοιρασιά διαβρωμένος
Μαραζωμένος σαν τοίχος
ανάμεσα στην κακία τους και την Αγάπη σου

Χτυπημένος από την παρατεταμένη απραγία

Αυτός που λείανε με την υπομονή του τα πέλαγα
Αυτός που ημέρεψε τα κύματα
Αυτός που επέβαλε τη θέληση του
Σ’ όλα τα αντίθετα πρέπει

Αυτός ο Βράχος με την υπομονή και την Επιμονή
Βασίλεψε

Σίγησε το τραγούδι σου Μαρία μου καλή

Τα χέρια σου γλυκό κυδώνι
Το κορμί σου σπονδή και ευωδία
Κι η Σκέψη σου η Πράξη σου

8 Μάρτη Περήφανη Γυναίκα
Πρωτοπόρα
Μας αποχαιρέτησες

Ακόμα και με το φευγιό σου
Σκορπώντας Αγάπη  Αξιοπρέπεια
κι Έννοια Αληθινή

Περήφανη
               Αμετακίνητη
                                    Αυστηρή
                                                   κι Ωραία

Στο Καλό Μαρία μου Καλή


Σε Ευχαριστούμε

Όλοι

Κι όσοι σε γνώρισαν και σ’ αγάπησαν….
Κι όσοι σε μνημόνευσαν για τα δημιουργήματα σου 















































Είναι εύκολο να αγαπάς τέτοιους ανθρώπους….

Ναι πολύ εύκολο για όλους μας

Πόσο δύσκολο όμως είναι για σένα τον ίδιο, Αλήθεια, να είσαι τέτοιος άνθρωπος;
Και να είσαι έτσι χωρίς να ρίχνεις νερό στο κρασί σου, βάζοντας κάθε μέρα το εγώ σου κάτω από το «εμείς»…
Να επιβάλεις σε όλους τις δύσκολες επιλογές σου, χωρίς να φοβάσαι, χωρίς να κάνεις βήμα πίσω, με αξιοπρέπεια κι αγάπη και όντας τοίχος ανάμεσα σε αντίθετα πρέπει….  

1 σχόλιο:

  1. Κι οι Άνοιξες πάντα λαβωμένες με βροχή....
    Κι οι Άνοιξες πάντα ενδεχόμενες....
    Και τούτη η Άνοιξη κεραυνός....
    Και ξαφνικά σωριάζεται τριγύρω ο μισός αιώνας μας
    κι απομένουν το "εφτά" μου και το "τρία" σου
    ορφανά...
    Όμως εσύ να θυμάσαι
    Καπετάνιε, Καπετάνιε μου,
    εγώ στο εξής ευλογούμαι με τρεις γιους....
    Τους ΔΙΚΟΥΣ ΤΗΣ!!!!

    https://youtu.be/YRBjGVmmx7k

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«…τρόχισε εκείνα τα σπαθιά του λόγου που μ’ αρέσουν,…»