«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Αν μιλούσε η Σκιά


Αν μιλούσε η κρυφή Σκιά
Θα ζητούσε φωτιά ν’ ανάψει
Δίκαιο ραβδί ν’ αρπάξει
Βόλια γλυκά να τραγουδήσει
Και να κάψει

Αν μιλούσε η σοφή Σκιά
Θα απαιτούσε
αέρα καθαρό ν’ ανασάνει
να σηκωθεί ψηλά
και κάστρο απόρθητο να χτίσει

Αν μιλούσε η τρελή Σκιά
Θα ταξίδευε μακριά
Μόνη ή με συντροφιά
Θα ζούσε με λίγα δανικά
Θα πέταγε αστεία και καμβά

Αν μιλούσε ήσυχη Σκιά
Θα παρακαλούσε για ένα
Χειμωνιάτικο απόγευμα
μονορούφι να το πιει
Και ένα ζεστό φιλί για να χορτάσει

…………………………………………
Αν μιλούσε η αυτόχειρη Σκιά
Θα ζητούσε μια ματιά
κι ένα ποίημα λάγνο
για να κρεμαστεί
ένα φως αρνητικό
γυμνή για να σταθεί
μπροστά του
και μια για πάντα να καεί..
…………………………………………….
Στην Ευαγγελία http://evaggelia-p.blogspot.com/
που με προσκάλεσε,…
Στο περίεργο αυτό παιχνίδι με την άλλη μας σκιά,
Την σκοτεινή αθώρητη πλευρά μας,…

Πιστός όπως πάντα,στις αρχές μου, παραβαίνω τους όρους του παιχνιδιού και
δεν προσκαλώ κανέναν να παίξει,...

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω εγώ ψευδώνυμο το καλλιτεχνικό μου,
    μόνο όνομα, πατρώνυμο και το επίθετό μου.
    Έχω ένα κόκκινο στυλό για την υπογραφή μου,
    οι όρκοι, τα μισόλογα, σβήσαν απ' τη ζωή μου.
    Το θρόνο μου τον γκρέμισα, κατρακυλάει το στέμμα,
    έριξα φώτα στις σκιές, δεν αγαπάω το ψέμα.

    Δεν είμαι εγώ θολά νερά, θολά και μολυσμένα,
    κι αν αγαπάς αληθινά, αγάπα με κι εμένα.

    Δεν έχω εγώ ψευδώνυμο και μάσκα δε φοράω,
    πότε τρυπώνομαι στη γη, πότε αετός πετάω.
    Ο κλόουν είμαι στη σκηνή, από το πρώτο φως μου,
    γελάω, σβήνω τη φωτιά, την πυρκαγιά του κόσμου.
    Δεν είμαι έλος κόκκινο, σκουπίδια μες στο ρέμα,
    έριξα φώτα στις σκιές, δεν αγαπάω το ψέμα.

    στο αφιερώνω-είναι οι στίχοι του Ορφέα Περίδη-
    νομίζω ότι σου ταιριάζει πολύ

    σου μιλάω μυστικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίδρα μου Σ’ ευχαριστώ
    δεν το έχω ακούσει το τραγούδι
    είναι πολύ όμορφο
    και τιμητικός ο παραλληλισμός για μένα
    μου άρεσε το κόκκινο στυλό για την υπογραφή μου
    κι ο γκρεμισμένος θρόνος με το στέμμα να κατρακυλά,…
    ………………………………………………………………………
    Θα σου μιλήσω κι εγώ μυστικά,…
    Πέρασε πριν από λίγο μια σκιά που τη έλεγαν Στέργη Ν. και μου άφησε αυτό,….
    …………………………………………………………………
    Ο καιρός του κάνε το χατίρι
    Μια φορά
    Και διογκώθηκε
    Για μια και μόνη φορά
    Απόψε
    Και η Σκιά αποχωρίστηκε
    Μαύρη μεγαλόπρεπη κι ωραία
    Καθώς κλείδωνε την πόρτα όπως κάθε βράδυ
    Γύρισε το κλειδί τρεις φορές,…
    Αυτός ακολούθησε την κανονική κουρδισμένη πορεία
    Μπήκε στο μικρό πυραυλάκι του άνοιξε δυνατά το γκάζι και οι Gotan Project έλειωσαν το λάστιχο στην άσφαλτο,…
    Η Σκιά κάθισε όρθια, στητή στη γωνία, περίμενε
    φορούσε μαύρα όπως πάντα
    Άναψε τσιγάρο,…
    φύσηξε τον καπνό και άρχισαν εικόνες να παρελαύνουν,…

    Περίμενε μέχρι να φτάσει
    Γλίστρησε στην τσέπη πήρε το κλειδί
    Από τον κόκκινο Lucifer έδωσε φωτιά στα 400 άλογα
    Και ξεκίνησε
    Κοίταξε το ρολόι και το μαγικό ραβδί, χαμογελούσαν και τα δύο αινιγματικά
    Απόψε είπε θα κάνω το πρώτο μικρό θαύμα,…
    Η επέτειος θα τιμηθεί με τον πιο δίκαιο τρόπο,…

    Ξημέρωνε 14 Νοέμβρη του 2020

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αισθάνομαι την ανάγκη φίλε μου να σ ευχαριστήσω για την συμμετοχή σου σ ένα "παιχνίδι" που ξεκίνησε από δική μου σκέψη....είναι πολύ όμορφο το ποίημα που γέννησε η πένα σου .

    Χαίρομαι που όλη αυτή η διαδικασία έγινε αιτία να γνωρίσω έναν ακόμη άνθρωπο με γνώμη και άποψη.

    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kryos,
    (αλήθεια από πού βγαίνει το όνομα;)

    Φίλε καλώς ήρθες στο Non Mollare Mai
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Χαίρομαι κι εγώ που με αφορμή την ιδέα σου, γνωριστήκαμε μέσω της καλής μας φίλης Ευαγγελίας,…
    …ναι με γνώμη και άποψη όπως το είπες
    γι αυτό σε ευχαριστώ Διπλά.
    Θα σε επισκεφτώ κι εγώ να τα πούμε,..
    Καλημέρα στην όμορφη Καβάλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«…τρόχισε εκείνα τα σπαθιά του λόγου που μ’ αρέσουν,…»