«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

1-1/3=0







Μια οργή, κρυμμένη μυστικά,
Μέσα μου, τόσα χρόνια
-κρυφά- με τυραννά.

Μια οργή, γλυκιά – λεπίδι κοφτερό –
τη μοίρα μου, χαράζει εν ψυχρώ
με χρωματιστά «tattoo»
πάνω σε λευκά χαρτιά.

Μια πονηρή οργή
τον πόθο μου _με μέσα τεχνητά
στα όρια – καλόδεχτα τινάζει!

κι ύστερα, η ψεύτρα οργή
το κλάμα μου αρπάζει
χωρίζει το κορμί μου
στα τρία μισητά,

και το ένα άτσαλα
στην ΑΚΡΗ το πετάει!




©1998-2013 Βασίλης Κουγιουμτσιάδης












(Αναδημοσίευση και μικρή παραλλαγή_  για τους μικρούς μου μαθητές της Α’ Λυκείου που παραξενεύτηκαν με την κατάφωρη παραβίαση της «αυστηρής» μαθηματικής ισότητας…  αγνοώντας _ και ευτυχώς για την ώρα _ ότι ακόμα κι αυτά τα ακλόνητα Μαθηματικά κυρτώνονται στην πλήξη που καιροφυλαχτεί μέσα στα ομοιόμορφα κελιά…)  




















2 σχόλια:

  1. - "χαράζει εν ψυχρώ
    με χρωματιστά «tattoo»
    πάνω σε λευκά χαρτιά...
    -"δες τη νική πανω στα λευκά χαρτιά"...έλεγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ανώνυμε φίλε μου έλεγα …
    (τότε που ήμουν μικρός ακόμη και πίστευα σε νίκες…)

    11 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ….(τις εξετάσεις,…)

    Να λοιπόν που είναι ανάγκη, τούτες τις τελευταίες ώρες
    Να γυρνάει κανείς πολλές φορές προς τον καθρέφτη
    Βλέπεις την αγωνία , κι αν θες την μοναξιά,
    Δεν υπάρχει πίστη , και τότε όνειρο η νίκη….
    κάλιο μια γερή σπαθιά….
    Τράβηξε την …ή Προχώρα!!
    Άλλο στο βάλτο δεν πάει να σταθείς!!
    Τράβηξε την …ή Προχώρα!!
    Και το δευτερόλεπτο που φεύγει ,
    πονά και πιότερο φορτώνει.

    Γέμισε την ψυχή σου μ’ ένα χάδι
    Νοιώσε λίγη αχνάδα στη καρδιά
    Άσε να πέσει πίστης δάκρυ
    Κοίτα την ΝΙΚΗ , μέσα στα λευκά χαρτιά!!
    ………………………………………………………………
    ο χρόνος τρέχει μόνο όταν δεν ακολουθάς!!
    Χαμόγελο και δάκρυ άλλο πράμα
    Χαζή μια πίστη σ’ ένα θάμα
    Ο χρόνος ..., φόβος- τρόμος,... όταν στα μάτια ίσα τον κοιτάς.


    ΑΜΑΛΙΑΔΑ 12/V/1983

    Κι από τότε έχουν περάσει χίλια χρόνια,…

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«…τρόχισε εκείνα τα σπαθιά του λόγου που μ’ αρέσουν,…»