«Δεν μπορώ να βρω ησυχία

που την ψυχή μου κτήμα έχει!

Δεν μπορώ στην ηρεμία!!

Διαρκώς να προχωράω πρέπει!!!»

Karl Marx....

Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Πυξίδα







Οι εφιάλτες πρόθυμοι κείτονται
Έχουν οπλές φονιάδες
Δαγκάνες αρπάζουν
Όποια χαρά
κρέμεται αυθόρμητα στα χείλη

Σε άναψα

δεμένη μοίρα άτοπη
παράλληλη τροχιά. αντίστροφη
με τέχνη φίλα με
με πόνο σβήσε με

Τριγυρνώ στους παλιούς δρόμους
Στιχάκια που τα βάδισες γυμνή
Σ’ άλλες αγκαλιές τρεμάμενη
Σ’ άλλες φωτιές δοσμένη

Βαθιά Σε ρούφηξα

καμένη αίσθηση χαράς
γλυκιά οδύνη μέθης
με τέχνη φίλα με
με θέρμη διώξε με

Οι φύλακες του χρόνου τις στρόφιγγες
σφίγγουν γλυκά
το χώρο καταπίνουν.
Ούτε ένα δευτερόλεπτο αέρα
Ούτε ένα σάβανο στιγμή

Σε κάπνισα αργά,… παραισθησιογόνο

τρελή άλογη παράκρουση
μάγισσα φευγάτη. ψεύτρα
με τέχνη φίλα με
με δόλο δώσε με

Θερίζουν οι κραταιοί της λήθης
Εξαργυρώνοντας με θανάσιμη υποταγή
τα χρόνια που τους χάρισες ριπή
σωσίβιο στην πλήξη και την κανονικότητα

χαρμάνι σέρτικο και κάηκες,…

Πυξίδα μου γλυκιά περήφανη
με στάχτες όνειρα
κλείσε μου τα μάτια
στο στήθος σου βαθιά
φυλάκισε με

ρίξε του τίτλους,…

πίσω στη λευκή σου
διαμαντένια ξεγνοιασιά,
για μια τελευταία ρουφηξιά,
περπάτησε με

μέσα στην όμορφη
γκρίζα μου ουτοπία
κρύψε με, τασάκι η γη
και ξέχασε με εκεί,…
………………………………………………………

Πυξίδα μου βαριά, αλάθητη
Δείξε σταράτα
Αντίδοτο ή Υποκατάστατο
Φωτιά Συμπαντική ή Θύελλα παροδική
...............................................................
...................................................................................................
Η φωτογραφία είναι από τους καταρράκτες Iguaçu τραβηγμένη από ελικόπτερο στις 12/8/2008 με Cannon EOS 400D DIGITAL

10 σχόλια:

  1. "... Οι φύλακες του χρόνου τις στρόφιγγες
    σφίγγουν γλυκά
    το χώρο καταπίνουν.
    Ούτε ένα δευτερόλεπτο αέρα
    Ούτε ένα σάβανο στιγμή..."

    Όταν γράφεις έτσι...

    Χείμαρρος οι λέξεις που δεν προλαβαίνουν τα συναισθήματα, τρέχουν τα δάκτυλα στο πληκτρολόγιο πίσω από τις λέξεις, τρέχουν οι λέξεις πίσω από τις σκέψεις, το ένα κυνηγά το άλλο, κι όλα τέχνη γίνονται.

    Ααχχχ, όταν γράφεις έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευαγγελία μου
    Σ’ ευχαριστώ

    αν σου χαρίζουν τέτοια ένταση
    αυτά τα τόσο δα, μικρά
    χαίρομαι πολύ,…
    έτσι κι αλλιώς
    «ξένα» είναι,…
    μάλλον πολύ βαθιά στη γη κρυμμένα
    και που και που,
    με μικρές ή μεγάλες αφορμές
    _όσο είμαστε τυχεροί και υπάρχουν_
    έρχονται στην επιφάνεια
    και τα μοιραζόμαστε,…

    Καλημέρα Εύχομαι
    Μια Άνοιξη μεγάλη και δημιουργική
    Να συναντήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζωντανοί μάρτυρες στη σκηνή
    με "Πυξίδα" στα χέρια
    με χρυσάφι στα λόγια
    αγνοούν την παράσταση
    που άλλοι στήσαν
    στο παρασκήνιο.

    Οι άρπαγες της χαράς
    πάντα εφευρίσκουν τρόπο
    και με τέχνη
    κλέβουν ότι αληθινό
    αφήνεται να πέσει
    να φανεί
    να διαβαστεί.

    Ήρθε ο καιρός
    να επιστρατευθούν οι άμυνες
    και μόνον όταν εσύ
    θα μου κρατάς το χέρι
    θα λάμπουμε στο χρόνο
    έξω από συνήθεια
    θα ανταμώνουμε σε βόλτες
    και με τέχνη θα περπατάμε
    εκεί που οι άλλοι
    ναρκοπέδια στήνουν.

    Η "Πυξίδα"
    θα οδηγεί λευκές πορείες
    προς την αγάπη
    την μοναδική ελπίδα
    για να υπάρχουμε
    σε απροσπέλαστο μέλλον...

    Όμορφο απόγευμα για σένα καλέ μου φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε "ανακάλυψα" από τη Σοφία τη Στρέζου
    Γραφεις ομορφα
    ευχομαι παντα να γραφεις τα κομματια της ψυχής σου
    Απλά και μόνο απλά
    Για σενα πάνω απ ολα

    Καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία Καλημέρα

    Για άλλη μια φορά
    Να σε ευχαριστήσω που
    Στέλνεις τα λόγια μου
    Πιο βαθιά στη ψυχή
    Πιο ψηλά στον ουρανό

    «Τα πικρά μου λόγια»
    Άμμος στα χέρια
    Χάνονται
    πετούν με τον αέρα
    πεισματικά αρνούνται να παίξουν
    Σε παράσταση στημένη
    τις χαρές
    Δεν τις κακίζω
    Ούτε τις ορίζω
    Ίσως, να μην τις αναγνωρίζω
    Τις νάρκες, όμως με θέρμη ακολουθώ
    με πίστη άδολη αφήνομαι, στα πάθη τους
    Τυφλός
    κι ηθελημένα μικρές εκρήξεις
    Προκαλώ
    Μαθαίνοντας την τέχνη του
    Ακρωτηριασμού

    Δεν ξέρω η πυξίδα
    Τι θα δείξει
    Η αλήθεια της τρομάζει
    Έτσι Καθαρή και όμορφη
    Τα λάθη μου φωνάζει
    Και έκθετο μ’ αφήνει

    Αλλά για όσο ακόμα τα όνειρα παίρνουν φωτιά
    Θα συνεχίσω,…
    Σ’ Ευχαριστώ
    κι εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία, με χαρά σε καλωσορίζω στο Non Mollare Mai.
    Χαίρομαι που η Σοφία μας και ο φιλόξενος χώρος της, έγινε αφορμή να συναντηθούν οι δρόμοι μας.

    Είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα η παρουσία σου εδώ.

    Από χθες πρόλαβα και ταξίδεψα με τις Ποιητικές σου Διαδρομές,…ξεχωριστές και ιδιαίτερες και πρόλαβα επίσης να σε ακούσω, έστω και λίγο, στην εκπομπή σου,…
    Νιώθω χαρά και συγκίνηση που βρήκες, με την πρώτη σου επίσκεψη, την αιτία που γράφω,…
    Τι να πω;
    Μόνο να Σε Ευχαριστήσω για την παρουσία σου εδώ
    Και Να ευχηθώ Χαρά και Δημιουργία

    Καλημέρα Ανοιξιάτικη σου στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και γω χαιρομαι που σε "ανακάλυψα" Βασιλη και σε ευχαριστω για τα ζεστά σου λόγια.
    Οσο για την εκπομπή μου η πρώτη φορα εχει παντα δυσκολιες και γω ειχα προβλημα στον ήχο
    Ελπιζω να το λυσουμε συντομα για να γινουν κανονικα οι επομενες εκπομπές
    Να σαι καλα και παλι και να χεις ενα ομορφο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασίλη μου,συγνώμη που δεν
    υπάρχει χρόνος να είμαι εδώ
    όσο νιώθω κι όσο θα ήθελα

    πάντα υπάρχεις στο μυαλό
    μου και στη σκέψη μου

    θέλω να το πω
    δούλευε στη μικρή έκταση
    πυκνώνει το νόημα
    γίνεται πυρακτωμένο
    και βαθύ


    μου αρέσει πολύ
    αυτό που έγραψες
    το έχω ξαναπεί
    και το ξέρεις

    σ'αυτή την περίπτωση
    η επανάληψη είναι καλό πράγμα
    αστειεύομαι

    είμαι διαλυμένη από
    την κούραση

    σε φιλώ πολύ
    όμορφο και χαρούμενο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία
    Τα ζεστά λόγια είναι το λιγότερο, για να υποδεχθείς φίλους, που εκτιμούν την ειλικρίνεια της γραφής σου
    Το ζητούμενο είναι να κατορθώσεις να επικοινωνήσεις ουσιαστικά μαζί τους
    Το εύχομαι και το ελπίζω

    Μη νοιάζεσαι για το πρόβλημα στον ήχο
    Στις επόμενες θα λυθεί σίγουρα_ άκουσα και το τελείωμα της προηγούμενης εκπομπής, ο ήχος ήταν πολύ καλύτερος, οπότε τα παιδιά μπορεί να σας βοηθήσουν για τη επόμενη εκπομπή,…Στον καιρό!!
    Όλα θα γίνουν καλύτερα

    Πρέπει επίσης να ζητήσω συγνώμη για την καθυστέρηση,
    Η έννοια σαββατοκύριακο για μένα έχει μια άλλη διάσταση,…
    Άπειρες ώρες μαθήματος
    Άπειρα διαγωνίσματα
    Ήδη ετοιμάζομαι για το τελευταίο δίωρο για σήμερα,…
    Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για τις εξετάσεις και ο χρόνος αμείλικτος,
    φόβος τρόμος όταν στα ίσια τον κοιτάς

    Την καλησπέρα μου σου στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίδρα μου
    Σπαθί βουτηγμένο στην Αλήθεια

    Ξέρεις την απίθανη σχέση μου με το χρόνο, την κούραση και την αλήθεια…
    Ξέρεις επίσης την Άρνηση μου στη διάλυση
    Δεν της κάνω ποτέ το χατίρι ακόμα και αν πρέπει να κοιμηθώ δύο ώρες το 24- ώρο

    Εδώ θα έρχεσαι όταν έτσι νιώθεις
    Όταν θέλεις, όποτε θέλεις και για όσο θέλεις,…

    Και θα γράφεις όταν θέλεις και ότι θέλεις
    Θα με διορθώνεις όταν προλαβαίνεις,…

    Μην τολμήσεις να γράψεις από υποχρέωση ή γλυκανάλατα στολίδια γιατί,…θα το καταλάβω
    Θα πονέσω και,…
    Γιατί τότε, δε θα απαντήσω

    Για τη μικρή έκταση
    Ξέρω ότι
    Είμαι αδιόρθωτος
    Κακός μαθητής
    Προσπαθώ αλλά
    Δε γίνεται πάντα,…
    Μερικά πρέπει να τα κρύβω πιο βαθιά,…
    Ίσως τα καταφέρω
    Όταν έχω χρόνο να τα «χτενίσω» λίγο
    Θα δούμε,…

    Σ’ Ευχαριστώ για μία ακόμα φορά
    Κάθε σου λέξη, πηγή έμπνευσης
    Κάθε σου κείμενο
    Ποτάμι και όαση
    Και πρέπει να σου πω, πως νιώθω πολύ τυχερός
    Που τώρα πια καταλαβαίνω κάθε σου γραμμή
    Κρυμμένη κι αδιόρατη
    Και μόνο για αυτό μπορώ να σε ευχαριστώ πάντα.
    Τώρα νιώθω ότι έγινα Αναγνώστης,…

    Σε χαιρετώ
    Εύχομαι να περνάς καλά στην όμορφη Θεσσαλονίκη
    Και να κεντάς με το μολύβι σου
    Τις καρδιές μας

    Καλό Ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«…τρόχισε εκείνα τα σπαθιά του λόγου που μ’ αρέσουν,…»